Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

Παναγιώτης Μπουγιούρης: "Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις επιλογές μου!"


Είναι αδιαμφισβήτητα ένας από τους...
 ωραιότερους και πιο γοητευτικούς άντρες της ελληνικής showbiz. Έχει συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του χώρου, ενώ τα τελευταία χρόνια τον βλέπουμε στην τηλεόραση της Κύπρου! Ο λόγος για τον Παναγιώτη Μπουγιούρη έναν από τους πιο επιτυχημένους και αγαπητούς Έλληνες καλλιτέχνες!

Έχεις χαρακτηριστεί πολλές φορές ως ο ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης. Ο τίτλος αυτός σε ενοχλεί ή σε κολακεύει; 
Φυσικά και με κολακεύει! Μόνο κολακευτικά μπορεί να το εισπράξει κανείς! 

Σε ενόχλησε ποτέ η μεγάλη δημοσιότητα; 
Κρατάω μια απόσταση ασφαλείας! Προσπαθώ να δίνω κομμάτια της ζωής μου αλλά είμαι λίγο πιο εσωστρεφής από όσο θα δικαιολογούσε το προφίλ μου! Δεν την αποζητώ σαν μωροφιλόδοξος!

Υπάρχει κάποια επαγγελματική σου επιλογή που αν γύριζες το χρόνο πίσω δεν θα την έκανες; 
Όχι! Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τις επιλογές μου! Ακόμα και εκεί που υπήρχαν μικρές απογοητεύσεις , υπήρχαν και σπουδαία πράγματα που κέρδισα, καλλιτεχνικά εννοώ!

Πρόσφατα αποκάλυψες ότι σε ενδιαφέρει η σκονοθεσία. Ετοιμάζεις κάποια δουλειά ή είναι ένα από τα όνειρά σου; 
Ακόμη όχι, ελπίζω σύντομα!!

Ποια είναι τα επόμενα επαγγελματικά σου βήματα; 
Συζητάω για διάφορες θεατρικές συνεργασίες!

Σε έχουμε δει σε πολλές σειρές στην Κύπρο. Αν σου γινόταν μια σπουδαία πρόταση για δουλειά στο εξωτερικό θα άφηνες την Ελλάδα για να πας εκεί; 
Φυσικά! Άλλωστε μ' αρέσουν πάρα πολύ τα ταξίδια.

Το fan club σου απαρτίζεται κυρίως από γυναίκες. Έχει τύχει κάποια θαυμάστριά σου να κάνει κάτι ακραίο για εσένα και να σε φέρει σε δύσκολη θέση; 
Εντάξει, έχουν συμβεί πολλά! Το πιο ακραίο ήταν να με αρπάξουν απο το γιακά και να με φιλήσουν στο στόμα!

Πώς αντιλαμβάνεσαι την κάθε είδους ανθρωπιστική βοήθεια και πως αισθάνεσαι όταν γίνεσαι μέτοχος σε κάποια απ' αυτές; 
Νομίζω πως η λέξη κλειδί είναι αλληλεγγύη! Ακόμη και να κρατήσεις μια πόρτα ανοιχτή για να περάσει κάποιος που έχει γεμάτα χέρια ειναι αρκετό.

Θα ήθελες να μας αποκαλύψεις ένα προτέρημα και ένα ελλάτωμα του χαρακτήρα σου; 
Είμαι πολύ ακατάστατος γιατί θέλω να έχω άμεση πρόσβαση σε όλα, αλλά είμαι πολύ ικανός με οτιδήποτε χειρωνακτικό!

Τι είναι αυτό που σε κερδίζει σε έναν άνθρωπο και τι σε απωθεί;
Η γενναιοδωρία και η γκρίνια!

*Τα πνευματικά δικαιώματα της φωτογραφίας ανήκουν αποκλειστικά και μόνο στο φωτογράφο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου